15.8.2022

Haaga-Helian jalkapalloilijan opintopolku

Haaga-Helian Sports & Study on tarkoitettu urheilijoille, jotka haluavat kouluttautua ja kehittää osaamistaan urheilu-uran aikana tai sen päätyttyä.
Koulutukseen on vielä muutama paikka vapaana.

Olisiko hienoa, jos voisit opiskella pelaamisen ohella joustavasti oman aikataulusi mukaisesti?  Haaga-Heliassa se on mahdollista, joko avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijana itsenäisesti edeten tai Jalkapalloilijan opintopolulla yhdessä muiden kanssa.

Kumpaakin reittiä opinnot voi tehdä joustavasti etäyhteydellä mistä päin Suomea tai maailmaa tahansa.

Sports & Study -poluilla teet opintoja avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijana. Halutessasi voit hakeutua tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylä haun kautta ja hyödyntää polulla tekemiäsi opintoja osana tutkintoasi.

Jalkapalloilijan  opintopolku

Kenelle: Ammattimaisesti jalkapalloa pelaaville ja myös jo urheilu-uran päättäneille

Mitä: 90 opintopisteen laajuinen koulutuskokonaisuus, joka on aikataulutettu urheilu-uran rinnalla tehtäväksi noin kahdessa vuodessa.

Miten: Opintopolun ydin muodostuu virtuaalisesta vahvasti työelämään linkittyvästä opiskelusta sekä henkilökohtaista etenemistä tukevasta ohjauksesta. Opintopolun aikana suoritettavien opintopisteiden määrää on mahdollistaräätälöidä oman tarpeesi mukaan.

Jalkapalloilijan opintopolun käytyäsi voit hakea tutkinto-opiskelijaksi Haaga-Heliaan tai hyödyntää tehtyjä opintopisteitä hakiessasi muualle.

Opintopolun hinta on vuodessa 950€ per vuosi.

LUE LISÄÄ JA HAE MUKAAN:
haaga-helia.fi/fi/sports-study-avoin-amk

Tai ota yhteyttä Elina Ilorantaan (040-4887022, elina.iloranta@haaga-helia.fi)