Jumbo image

Dani Hatakka

hallituksen puheenjohtaja

Seura: FC Honka

Aikaisemmat seurat: SJK, Brann, KuPS.

Kaksoisura: Urheilujohtamisen kandidaattiopinnot FIFPRO Online Academyssä.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Urheilijan aseman parantaminen Suomessa ja kansainväliset asiat.

Vapaa-aika: Vapaapäivät käytän usein jonkun muun lajin parissa, eli minut löytää todennäköisimmin pelaamasta padelia tai golfkentältä!

Vapaa sana: ”Vaikkei itse tarvitsisi Pelaajayhdistyksen apua, on varmaa, että joku sitä tarvitsee. Liity siis mukaan, koska yhdessä olemme vahvempia!”.

Yhteystiedot: dani.hatakka@gmail.com

Katariina Naumanen

hallituksen varapuheenjohtaja

Seura: HJK

Aikaisemmat seurat: Pallokissat, UCF, HJK, Stæbekk, KuPS, FC Honka

Kaksoisura: Kauppatieteiden Maisteri + Kandidaattiopiskelija, Tietojenkäsittelytieteet, Helsingin yliopisto. Konsultti Columbia Roadissa.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Urheilijan asema yhteiskunnassa ja kaksoisuramahdollisuudet.

Vapaa-aika: Minuun voi törmätä agility-kentällä sporttailemassa Hilma-koirulin kanssa tai yhtä todennäköisesti grillin tai nuotion edessä leikkimässä oman elämäni master chefiä.

Vapaa sana: Jalkapalloilijoiden sekä urheilijoiden ammatin ja työn edistäminen vaatii työhaalareita ja vaikuttamista. Meidän vahvuus on yhtä suuri kuin meidän jäsenet. Tarvitsemme jokaisen tähän kelkkaan mukaan, jotta urheilijan asema Suomen yhteiskunnassa paranee.

Yhteystiedot: katarinanaumanen@gmail.com

Jesse Joronen

hallituksen varapuheenjohtaja

Seura: Brescia Calcio, Suomen A-maajoukkue

Aikaisemmat seurat: Fulham, AC Horsens, FC Kööpenhamina

Kaksoisura: Yrittäjä. Helsinki Athletic Lab ja 325 Media.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Urheiluammattilaisuus, mielenterveys sekä hyvinvointi.

Vapaa-aika: Lepään ja luen. Rakennutan taloa. Vietän aikaa kihlatun, perheen ja ystävien kanssa.

Vapaa sana: On hyvä välittää asioista ja vielä parempaa välittää palavasti.

Yhteystiedot: j-p.joronen@gmail.com

Linda Ruutu

Seura: HJK

Aikaisemmat seurat: IK Grand Bodø, PK-35 Vantaa, University of Connecticut, FC Espoo, EPS

Kaksoisura: Filosofian maisteri. Punainen kortti rasismille -hankkeen projektipäällikkö. UEFA B -valmentaja.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvoteemat, urheilijoiden asemaan vaikuttavat yhteiskunnan rakenteelliset tekijät.

Vapaa-aika: Näen perhettä ja ystäviä, luen kirjoja, kävelen metsässä.

Vapaa sana: JPY:n jäsenyydellä osoitetaan ammattiylpeyttä jalkapalloa kohtaan. Mitä enemmän meitä on, sitä vaikuttavampia olemme. Liity siis mukaan!

Yhteystiedot: linda.ruutu@gmail.com

Paula Auvinen

Seura:FC Honka

Aikaisemmat seurat: Pallokissat, KMF

Kaksoisura: Lääketieteen opinnot viittä vaille valmiit, osa-aikatöissä lääkärinä sairaalan päivystyksessä.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Pelaajien terveydestä huolehtiminen, vammoista keskustelu ja mielenterveyden tukeminen.

Vapaa-aika: Pelaan golfia eli toisin sanoen harjoittelen mielenhallintaa golfmailojen kanssa.

Vapaa sana: Onko sinulla visio jalkapalloilijan paremmasta arjesta tai huoli johon tarvitset apua? Ota meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä, haluamme olla osa pelaajien arkea!

Yhteystiedot: paulaauv@student.uef.fi

Hanna Ruohomaa

Seura:FC Honka

Aikaisemmat seurat: NiceFutis, TPS, UNOH Racers, HJK.

Kaksoisura: Studies in Sports Marketing & Management (USA). Työt lasten ja liikunnan parissa.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Jalkapalloilijoiden saaminen työlainsäädännön piiriin. Naispelaajien olosuhteiden parantaminen ja arjen tukeminen Suomessa.

Vapaa-aika: Vapaapäivinä viihdyn ulkona luonnossa tai kotona kirjan parissa.

Vapaa sana: Pelaajayhdistyksen jäsenenä olet mukana vaikuttamassa suomalaisen jalkapallon kehitykseen ja parantamassa pelaajien arkea!

Yhteystiedot: hanna.ruohomaa@hotmail.fi

Tinja-Riikka Korpela

hallituksen jäsen

Seura: Tottenham Hotspur, Suomen A-maajoukkue.

Aikaisemmat seurat: Everton FC, Vålerenga IF, FC Bayern München, Tyresö FF, LSK Kvinner, Kolbotn IL, FC Honka, SC Raisio, OLS.

Kaksoisura: Yo 2006, Uefa B -lisenssi 2020

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: jalkapalloilijan aseman, olojen ja arvostuksen parantaminen Suomessa - erityisesti naisten & tyttöjen.

Vapaa-aika: Joogaan, käyn uimassa, katson urheilua, luen, kokkailen.

Vapaa sana: Ollaan ylpeästi futareita! Jos me emme arvosta itseämme ja omaa lajiamme, miten voimme odottaa muiden arvostavan meitä? Ja käyttäydytään ammattimaisesti - silloin meitä myös kohdellaan ammattimaisesti.

Yhteystiedot: tinni32@hotmail.com

Timi Lahti

Seura: IFK Mariehamn

Aikaisemmat seurat: JJK, FC Haka, Padova Calcio, Belluno, HJK, VPS, FC Lahti

Kaksoisura: Liikuntaneuvoja

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja olla parantamassa jalkapalloilijoiden asemaa Suomessa.

Vapaa-aika: Kalastus, frisbeegolf, retropelit (Sega, Nintendo jne)

Vapaa sana: Aina asiat eivät mene suunnitellusti ja JPY:n jäsenyys on hyvä vakuutus pahan päivän varalle.

Yhteystiedot: Timi_lahti@hotmail.com

Tommi Saarinen

Seura: KPV

Aikaisemmat seurat: FC Honka

Kaksoisura: Kauppatieteiden maisteri. Yliopisto-opintojeni aikana kiinnostuin rahoitusmarkkinoista, joita edelleen seuraan ja opiskelen omatoimisesti.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Kaksoisura-asiat ja pelaajien talouden hoito.

Vapaa-aika: Mökkeily, golf ja lukeminen.

Vapaa sana: Minulla on aina aikaa vaihtaa ajatuksia jäsentemme kanssa, joten ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Yhteystiedot: tommi.saarinen@me.com

Rasmus Schuller

Seura: Djurgården

Aikaisemmat seurat: FC Honka, HJK, BK Häcken, Minnesota United FC.

Kaksoisura: Oikeustieteen oikeusnotaariopinnot Helsingin yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa.

Kiinnostuksen kohteet JPY:n toiminnassa: Ammattilaisurheilijan työoikeudellinen asema Suomessa.

Vapaa-aika: Vapaa-aikanani rentoudun lukemalla kirjoja.

Vapaa sana: JPY:n auttaa sekä yksittäistä jalkapalloilijaa että jalkapalloilijoita kollektiivina Suomessa. Mitä enemmän jäseniä yhdistyksellä on, sitä vahvemmin se edustaa jalkapalloilijoita sekä ajaa jäseniensä etuja yhteiskunnassa. Olemme vahvempia yhdessä!

Yhteystiedot: rasmus_schuller@hotmail.com

Yhdistyksen työntekijät

Markus Juhola

Toiminnanjohtaja +358 50 5960 727 markus(a)jpy.fi

Panu Autio

Yhteyspäällikkö +358 40 702 2710 panu.autio(a)jpy.fi

Aku Tervaniemi

Player Development Manager +358 40 0496093 aku.tervaniemi(a)jpy.fi

Haluatko mukaan vaikuttamaan?

Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tärkeitä pelaajia JPY:n kannalta. Jokaisessa suomalaisen huippusarjan joukkueessa (Veikkausliiga, Ykkönen, Kakkonen, Naisten Liiga, Naisten Ykkönen Futsal-Liiga) on JPY:n yhteyshenkilö, pelaaja, jonka kautta tietoa jaetaan suntaan ja toiseen. Jalkapallon Pelaajayhdistyksen hallitus valitaan vuosittain keväisin pidettävässä vuosikokouksessa. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita mukaan vaikuttamaan vuosikokoukseen. Vaikuttaa voi myös monella muulla tapaa. Jos sinulla on ideoita tai olet kiinnostunut vaikuttamaan ja tekemään töitä pelin ja pelaajien puolesta, ota rohkeasti yhteyttä!