Jumbo image

Freshin

Freshin etsii työntekijöitä Suomen suurimpiin kaupunkeihin. Freshin työllistää lukuisia entisiä urheilun ammattilaisia ja tarjoaa nyt sopimuksettomille ja uransa lopettaville pelaajille neljän kuukauden koulutusohjelman, jossa koulutetaan tekijät sopivaan työtehtävään.

Työtehtävät löytyvät pääasiassa myynnin parista, jossa on huipputiimin ja hyvien työsuhde-etujen lisäksi mahdollisuudet hyvin onnistuessa jopa 10 000 euron kuukausituloihin.

Entinen huippupelaaja Tomi Petrescu on jalkapallouran jälkeen siirtynyt Freshin palvelukseen.

- Myyntityö oli minulle luonnollinen siirtymä futiksen jälkeen. Myynnissä pätee samat lainalaisuudet kuin futiksessa: kunnianhimo, päättäväisyys ja halu menestyä. Omalla kohdallani en ole kaivannut koulutusta, koska koppielämä on muovannut minusta sosiaalisen tiimipelaajan myös työmaailmaan, Petrescu kertoo.

- Freshinistä on muodostunut pelaajien koti, koska firmassa ymmärretään hyvin, mitä lisäarvoa pukukopeissa koko elämänsä viettäneet tavoitteelliset urheilijat pystyvät yritykselle työntekijöinä tuomaan. Siksi yhteistyö tuntuu meille luonnolliselta ja toivomme, että tätä kautta aukeaa hyviä mahdollisuuksia pelaajien uusille urille, JPY:n Aku Tervaniemi kertoo.

Freshin on erikoistunut asuntojen sisäilmaongelmien ratkaisemiseen. Lue lisää: www.freshin.fi

LISÄTIETOJA:
Aku Tervaniemi