19.5.2022

Haaga-Helia Sports & Study, avoin AMK: Jalkapalloilijan opintopolku

Haaga-Helian Sports & Study on tarkoitettu urheilijoille, jotka haluavat kouluttautua ja kehittää osaamistaan urheilu-uran aikana tai sen päätyttyä. Haku on auki 22.5. asti.

Sports & Study -poluilla teet opintoja avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijana. Halutessasi voit hakeutua tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylä haun kautta ja hyödyntää polulla tekemiäsi opintoja osana tutkintoasi.

JALKAPALLOILIJAN OPINTOPOLKU

Jalkapalloilijan opintopolku on tarkoitettu Suomessa tai ulkomailla korkeimmilla sarjatasoilla pelaaville jalkapalloilijoille, jotka ovat kiinnostuneita liiketaloudellisen osaamisensa kehittämisestä. Polun opintosuunnitelma koostuu liiketaloudellista osaamista kehittävistä opinnoista ja ohjauksesta, jossa huomioidaan sekä opiskelu- että työelämätaitojen kehittyminen. Lisäksi tarjolla on mentorointia ja mahdollisuus myös työelämäkokeiluihin ja työn opinnollistamiseen.

Opintopolku on mahdollista räätälöidä oman tilanteen mukaan. Voit edetä tutkinto-opiskelijaksi nopeammin tai aloitella opiskelua rauhassa opiskelutaitoja herätellen.

Jalkapalloilijan opintopolun jälkeen sinulla on mahdollisuus hakea tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta. Tällöin polun aikana tekemäsi opinnot luetaan hyväksi opintosuunnitelmaasi. Opintopolun opinnot ovat kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin kuuluvia pakollisia perusopintoja, joten voit jatkaa opintojasi Tradenomiksi, Liikunnanohjaajaksi, IT-tradenomiksi, Medianomiksi tai Restonomiksi. Opinnot voidaan myös hyväksilukea osaksi opintoja jossain muussa korkeakoulussa.

Lue lisää opintopolusta ja hakemisesta täältä!

Opintopolun hinta on vuodessa 650€ + avoimen ammattikorkeakoulun maksu 300€ vuodessa.