5.7.2024

Aleksi Tarvonen Ykkösliigan Veikkauksen kuukauden pelaaja

KTP:n Aleksi Tarvonen on äänestetty pelaajien toimesta Ykkösliigan Veikkauksen kesäkuun kuukauden pelaajaksi.

Sarjakärki KTP:n hyökkääjä Tarvonen teki kesäkuussa viidessä pelissä neljä maalia ja oli isossa roolissa, kun kotkalalaisjoukkue vahvisti asemiaan sarjataulukon piikkipaikalla.

- Kivaltahan se aina tuntuu, kun pelaajat antavat tällaisen kunnianosoituksen! Kertoo, että jotain on tullut tehtyä oikein, mutta täytyy sanoa, että ennen kaikkea olemme joukkueena olleet todella vahvoja ja yleensä sieltä maalintekijät poimitaan näiden palkintojen saajiksi. Moni muukin KTP:n olisi ansainnut tulla nimetyksi kuukauden pelaajaksi, Tarvonen kertoo.

Ykkösliigaa on pelattu nyt 13 kierrosta. KTP on keännyt hienosti 34 pistettä. Eroa toisena olevaan Jaroon ja TPS:saan on jo kahdeksan pistettä.

- Loppukauden tavoitteena kaikessa yksinkertaisuudessaan on nousta Veikkausliigaan ja oma tehtäväni on auttaa siinä tekemällä mahdollisimman paljon maaleja.