5.7.2024

Milja Kiviranta Kansallisen Liigan Veikkauksen kuukauden pelaaja

Kansallisen Liigan Veikkauksen kesäkuun kuukauden pelaajaksi on äänestetty pelaajien toimesta HJK:n Milja Kiviranta.

HJK on aloittanut Kansallisen Liigan vahvasti voittamalla tähän mennessä kaikki pelinsä. Kiviranta on ollut tärkeä palanen joukkueen keskikentällä. HJK:n joukkueessa oli kesäkuussa useita onnistujia ja valinta kuukauden pelaajaksi tulikin yllätyksenä Kivirannalle.

- Oli pieni yllätys, mutta iloinen yllätys. En osannut odottaa tätä, Kiviranta toteaa iloisena.

Kiviranta pelasi vahvasti kesäkuussa ehtien maalintekoon myös kolme kertaa. Yhteensä osumia on kauden aikana syntynyt neljä.

- Kesäkuussa hyvät pelit näkyivät myös maalien muodossa ja ne olivat itselleni tärkeitä. Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen alkukauteeni ja olen pystynyt pelaamaan tasaisen hyvin läpi kauden, Kiviranta analysoi.

HJK on jyrännyt Kansallisessa Liigassa laajalla rintamalla. Kiviranta pitääkin joukkueen vahvuutena nimenomaan kovaa kilpailua joukkueessa.

- Meillä on tosi yhtenäinen joukkue ja tunnemme toisemme hyvin. Treeneissä mennään täysillä ja selkeänä tavoitteenamme on voittaa tällä kaudella mestaruus.

HJK on pitänyt sarjassa ohjaksia käsissään aloittaen kauden puhtaalla pelillä, mutta KuPS vaanii viiden pisteen päässä. Vahvasta alkukaudesta huolimatta mestaruustaistelu ei ole Kivirannan mukaan vielä ohi.

- Viiden pisteen etumatka on tällä hetkellä mukavan turvallinen, mutta meidän on pidettävä joka pelissä täys fokus. KuPS:n kanssa tulee varmasti tiukkaa vääntöä loppukauden ajan, mutta meillä on täydet mahdollisuudet voittaa mestaruus tällä kaudella, painottaa Kiviranta.